سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سیاره ای از جنس امیر

سلام بچه ها.

قبل از هر چیز یه معذرت خواهی واسه غیبت هفته ی پیش.راستش دلیلش این بود که واقعا نمیشد دوساعت برنامه رو به مدت چاهار روز اونم با این حجم درسا توضیح داد.!

ولی امروز اومدم تا بگم همونطور که میدونید دیروز آقا تو ویتامین3(هرچند خودم یه ربع شو بیشتر نتونستم ببینم)و همینطور برنامه ترکوندن مخصوصا با اون قرمز راه راهی و شلوار و کت و عینک آبیش و اون موهای خوشمل کوتاه شده اش.شعر ستایش رو خوند

آقا ممنون هم اول از سلطان شکایت کرد و بعدشم داستان بچگیای خودشو که یه دوست خراب به اسم سه شنبه داشت که به کارای بد تشویقش میکرد ولی دوشنبه(ممنون)،از مادرش(پهلون) اجازه گرفت و اونم اجازه نداد و دوشنبه هم گوش کرد و پدردوشنبه(سلطان) اومد و یه جوری سه شنبه رو ادب کرد که نگو.

بعدشم آقا ممنون خواست ازیه چیزی رو نمایی کنه.عمو:یه کیسه پوله؟! آقا ممنون رو به دوربین:واقعا به کی دل بستید؟کسی که همه ی دلبستگیش یه کیسه پوله؟ عمو:نه پولو بین عوامل تقسیم میکردم.آقا ممنون:فکر کن تو پولو بین عوامل تقسیم کنی یه درصد.بعدم از اختراعش که یه کتاب به اسم بگو مگو بود رو نمایی کرد و گفت این کتاب سخن گو هستش،به نت وصله و هر اطلاعاتی بخوای بهت میده.عمو:خب این کارو که مادر منم میکنه.مثلا بهش میگم از اقدس خانوم چ خبر؟مامانم هم همه ی اطلاعات رو میده.آقا ممنون: مادر شما باید به چار جا زنگ بزنه تا اطلاعات بگیره ولی این کتاب بدون زنگ میگه.که اولش کار نکرد و برق آقا ممنو و عمو رو گرفت ولی بعدش که آقا ممنون رفت کتاب به عمو گفت باید یه صفه دیگه رو هم ورق بزنه.واااااایی چه اختراع شاخی بود خدایی من الان اونقد تو کفش موندم که قشنگ تمیز شدم.!

آقا نگهدار هم تو پیامکا یه اسم دوخطی خوند ک باید اعتراف کنم من خودم اولش فکر میکردم دوتا اسمه!!!! در کل اسمه تو حلقی بود!

و بعد هم داستان همون دو دختر دانشجو که همتون باهاشون آشنا هستین رو تعریفیدن.

دانلود کامل برنامه ویتامین3(آپارات)


پنج شنبه 92/7/25| 1:30 عصر |ژوپیتر| نظر|


[-Design-]

a>

بابا خوش تیپ - سیاره ای از جنس امیر